actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th May 2013, 16:35
l*sa123 l*sa123 is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: Arendonk
Posts: 69
Ook ik denk dat de prijsstijging niet veel positieve commentaren zal teweeg brengen bij De Lijn, integendeel zelfs.
Ik begrijp ergens wel dat de prijzen de lucht in moeten, maar anderzijds vraag ik mij af wat wij, reizigers, daarvoor krijgen?
Ik spreek zelf uit ervaring en heb al meermaals meegemaakt dat De Lijn me letterlijk en figuurlijk in kou heeft laten staan.
Bussen die niet komen, werkzaamheden die niet worden gemeld, nieuwe busuren waar niemand iets van weet en dan nog eens een prijsstijging? Op die manier gaat het vertrouwen over het algemeen in het openbaar vervoer verloren..
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 15th May 2013, 18:20
Hanne.Geudens Hanne.Geudens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Herentals
Posts: 95
De Lijn verhoogt tarieven

Net zoals de anderen al aanhaalden, vind ik de prijsstijging onterecht. Misschien moet De Lijn intern eens nagaan waar het probleem zich precies schuilhoudt. Onlangs zat ik op de bus toen de buschauffeur een praatje aan het maken was met een iets oudere vrouw. De buschauffeur zelf zei dat er dringend maatregelen getroffen moesten worden bij De Lijn. Zo zijn er heel wat bussen die overvol zitten (denk maar aan lijn 420), terwijl er dan weer andere bussen zijn die amper mensen moeten vervoeren, maar dan wel even veel brandstof verbruiken dan overvolle bussen. Om nog maar te zwijgen over de belbussen. Hoe kan je hier ooit profijt uit halen? Daarenboven ben ik van mening dat de service bij De Lijn soms te wensen over laat. De laatste tijd merk ik dat de buschauffeurs steeds onvriendelijker zijn. Zo mocht ik twee weken geleden niet meteen van de bus stappen omdat ik zogezegd mijn vervoersbewijs niet getoond had, terwijl ik heel wat getuigen had die dat wel degelijk konden bevestigen. Dan vraag ik mezelf toch af of deze mensen hun job zo erg haten opdat ze hun frustraties vervolgens op de passagiers moeten uitwerken?! Kortom, ik stel voor dat het bestuur en de medewerkers van De Lijn de koppen eens bij elkaar steken en op zoek gaan naar een logische en redelijke oplossing voor alle partijen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:00.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.