actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 16th May 2013, 15:52
Charlotte Le Dreff Charlotte Le Dreff is offline
Registered User

Man pleegt zelfmoord in Parijse kleuterschool voor ogen van kinderen

Dit is een heel dramatische gebeurtenis. Hoe haal je het in je hoofd om zelfmoord te plegen voor de ogen van onschuldige, jonge kinderen? Moet je daar zo oud voor geworden zijn? Er is niet veel bekend over deze man maar misschien was hij inderdaad wel niet zo helder van geest meer. Zelfmoord is al erg op zich maar ik vind dat je hier niemand bij moet betrekken als je dit van plan bent. Ook als ik aan de kinderen denk, die met zulke traumatische gebeurtenissen te maken krijgen op zo'n jonge leeftijden. Dit had voorkomen kunnen worden.
Met citaat antwoorden
Oud 17th May 2013, 17:48
Caroline.vanHulzen Caroline.vanHulzen is offline
Registered User

Wie doet nu zoiets? Wie komt er op dit idiote idee? Die arme kinderen zullen dit beeld nooit meer kunnen wissen.
Dit is een traumatische ervaring voor de kinderen en de leerkracht, vele van die kinderen zullen niet weten wat die man deed. Dus dan moeten die begeleiders dit nog uitleggen?
Ik vind zelfmoord plegen al vrij egoïstisch (maar daar is meestal niets aan te doen), maar dan nog zelfmoord plegen voor een, jong, publiek, dat gaat er echt over. Ik snap niet dat een mens zo ziek kan zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:57.