![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Man pleegt zelfmoord in Parijse kleuterschool voor ogen van kinderen
Dit is een heel dramatische gebeurtenis. Hoe haal je het in je hoofd om zelfmoord te plegen voor de ogen van onschuldige, jonge kinderen? Moet je daar zo oud voor geworden zijn? Er is niet veel bekend over deze man maar misschien was hij inderdaad wel niet zo helder van geest meer. Zelfmoord is al erg op zich maar ik vind dat je hier niemand bij moet betrekken als je dit van plan bent. Ook als ik aan de kinderen denk, die met zulke traumatische gebeurtenissen te maken krijgen op zo'n jonge leeftijden. Dit had voorkomen kunnen worden.
|
|
|||
|
|||
Wie doet nu zoiets? Wie komt er op dit idiote idee? Die arme kinderen zullen dit beeld nooit meer kunnen wissen.
Dit is een traumatische ervaring voor de kinderen en de leerkracht, vele van die kinderen zullen niet weten wat die man deed. Dus dan moeten die begeleiders dit nog uitleggen? Ik vind zelfmoord plegen al vrij egoïstisch (maar daar is meestal niets aan te doen), maar dan nog zelfmoord plegen voor een, jong, publiek, dat gaat er echt over. Ik snap niet dat een mens zo ziek kan zijn. |