actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Human Interest
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 14th October 2013, 09:29
eline.de.roover eline.de.roover is offline
Registered User

Ik heb zelf ook best jonge ouders en zal niet zeggen dat ik de strengste opvoeding had, maar het feit dat ze zelf nog jong waren zorgde er ook voor dat ze heel wat dingen meenamen uit de eigen opvoeding. Zoals Heleen ook zegt lijkt het vaak dat jonge ouders een vriendenband willen creëren met hun kinderen. Maar dat beeld is meer en meer aan het verdwijnen. Jonge ouders beseffen zeer snel wat het belang is van een goede opvoeding, zeker in de maatschappij zoals deze nu is. Een strengere aanpak zal ervoor zorgen dat kinderen de juiste weg vinden. Hoe je kinderen opvoedt is een eigen keuze, maar als je het juist doet zal je respect terugkrijgen van de kinderen. Ik denk dat jonge ouders zeker een deel van de opvoeding meenemen, de dingen die ze zelf goed vonden in hun opvoeding of net niet. Doordat dit nog frisser zit, zal dit ook de eigen opvoedingsstijl gaan bepalen vermoed ik. Maar net als Heleen lijkt een strenge opvoeding deze dag voor mij een goede aanpak.
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:35.