![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Een 'Al-Khattabiplein' in Borgerhout... wat vindt u hiervan? | |||
Waarom niet, meerderheid beslist... |
![]() ![]() ![]() |
9 | 17.31% |
Moet niet kunnen, in Vlaanderen Nederlands... |
![]() ![]() ![]() |
34 | 65.38% |
Onverschillig, geen mening... |
![]() ![]() ![]() |
9 | 17.31% |
Stemmers: 52. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ik ben akkoord met n*ck vervoort, maar in vorselaar zijn ze duidelijk nogal bekrompen als met meteen nee zegt tegen anders klinkende dingen.
Ik heb zelf ook niet "ja" gestemd, ik heb geen voeling met dit plein dus kan me niet echt spelen. Het democratische erachter blijft echter wel het juiste, in mijn ogen. Als ze hier de wil van de meerderheid gaan tegenhouden, waar gaat het eindigen?
|
|||
|
|||
Eigenlijk interesseert het mij bitter weinig hoe ze dat plein noemen.
Ik begrijp dat de Vlamingen in Borgerhout (a.k.a Borgerokko) wonen er natuurlijk anders over denken. Anderzijds, Democratie boven alles ! ![]() |
|
|||
|
|||
Ik snap niet dat mensen zo veel commotie kunnen maken om de benaming van een plein... of dat plein nu A of B genoemd wordt, de mensen die er zullen vertoeven, zijn toch nog altijd dezelfde?
Borgerhout staat er bekend om veel vreemde origines te hebben, dus dan is het ergens logisch om het plein een dergelijke naam te geven. Jammer genoeg is de verdraagzaamheid nu ver te zoeken. |