actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 16th December 2013, 10:56
marloe.vanherck marloe.vanherck is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Retie
Posts: 88
Citaat:
Orgineel gepost door Kristof.S*erckx
Uit deze cijfers lijd ik af dat de lessen economie zeer weinig nut hebben, en uit eigen ondervinding kan ik vertellen dat het inderdaad handiger geweest was om dergelijke kennis te verwerven in plaats van te leren boekhouden.


Ik vind het niet juist om uit deze cijfers af te leiden dat de lessen economie ondermaats zijn. Het echte probleem schuilt in het feit dat er veel richtingen zijn die nooit economie krijgen. Zelf kom ik uit de richting wetenschappen-wiskunde. Ik weet van mezelf dat mijn financiële kennis ondermaats is. Dit is omdat ik hier op school nooit iets over geleerd heb. Zelf hebben we pas een soortgelijke test moeten invullen. Hierin heb ik duidelijk naar voor gebracht dat er meer economie zou moeten worden verwerkt in het secundair onderwijs, en dit in alle richtingen. Ik vind het belangrijk dat leerlingen financiële kennis hebben, maar dit komt niet vanzelf. Het is dus een taak van de school.
__________________
There are no foolish questions, and no man becomes a fool until he has stopped asking questions.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:19.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.