![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
#1
|
|||
|
|||
Ik heb zelf ook hinder ondervonden van deze panne, maar inderdaad niet in alle winkels. Ik vind persoonlijk dat men dit een beetje te licht afschildert als een 'uitzonderlijk materieel mankement'. Dit is toch wel heel toevallig dat dit uitzonderlijk materieel mankement voorvalt om het uitzonderlijke moment waarop vele mensen inkopen aan het doen zijn? Het klinkt voor mij een beetje als: we waren niet goed voorbereidt op de stormloop en vele transacties, dan wijten we het mankement maar aan iets uitzonderlijks. Jammer is dat volgens mij…
|
#2
|
|||
|
|||
Het is inderdaad een spijtig voorval, maar ik denk dat het ook niet te vermijden is. Iedereen vertrouwt heel sterk op de moderne technologie, maar helaas durft het wel eens verkeerd te lopen. Vele mensen konden hierdoor niet betalen of na enkele keren proberen wel. Helaas hebben ook vele mensen die enkele malen hebben moeten proberen het te betalen bedrag te veel keer van hun zichtrekening zien gaan.
Ik vind het jammer voor de winkeliers, zeker voor de kleine zelfstandigen, in tijden van crisis kunnen ze best wel deze drukke periodes gebruiken. Ik hoop dan ook dat er op een passende wijze wordt gereageerd. In de eerste plaats dienen de consumenten die het geld een aantal keer te veel van hun rekening zagen gaan uiteraard dit spoedig terug te krijgen. |