actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Wetenschap
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 11th May 2014, 22:40
M*thi De Pauw M*thi De Pauw is offline
Registered User

Hier gaat het over

Op zich vind ik het inderdaad niet zo'n slecht idee. Enkel de uitwerking vind ik nog veel te sober. Okay, het is tof dat je zoiets kan meenemen en het idee erachter is fantastisch maar echt praktisch vind ik het niet. Het zou ook zo geprogrammeerd zijn dat het verbinding kan maken met allerlei mobiele platformen maar dan mag er hopelijk wel ook een eigen app bij zitten aangezien de meesten onder ons geen flauw benul hebben van hoe ze iets met hun smartphone moeten afprinten. Tegenwoordig kan je ook gemakkelijk iets afprinten via Google Cloud Printing. Daar heb je ook geen laptop meer voor nodig. Ook zijn de meeste printers tegenwoordig uitgerust met een draadloze zender waarmee je via je telefoon wederom kan printen.

Dit zijn natuurlijk on-the-fly-oplossingen voor wanneer er effectief een printer in de buurt is. Dit is natuurlijk niet altijd het geval dus voor die situaties waar je één of twee pagina's snel nodig hebt, kan dit zeer handig zijn. Voor een stageles zou ik het niet meteen gebruiken, of je zou enkele uren vroeger moeten opstaan.
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:26.