![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Mag het huis zomaar verkocht worden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 29.03% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
22 | 70.97% |
Stemmers: 31. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ik zou niet weten waarom het huis niet verkocht zou kunnen worden. Het is misschien een hoofdstuk dat kan afgesloten worden. En er kan een ander gezin gelukkig worden. Een gedenkplaats voor de meisjes vind ik een goed idee zo zullen de meisjes niet vergeten worden.
Ik snap uiteraard dat de familie dit niet wil. Ze willen aan de rest van de wereld laten zien wat voor een gruwel die man was. Maar ik denk dat iedereen dat al wel weet. |
|
|||
|
|||
.
Ik vind dat het huis niet verkocht mag worden, ik snap totaal niet hoe je in dat huis zou kunnen leven, je wordt dan toch constant met al de feiten en herinneringen geconfronteerd?? Inderdaad het oprichten van een herdenkingsplaats of het huis afbreken zou beter zijn vind ik.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook van de mening dat het huis niet verkocht mag worden. Wie weet wat er omgaat in de gedachten van de koper, speelt hij misschien met de gedachten van herhaling. Je weet maar nooit. Daarom mag men geen risico's nemen. Ik vind dat er met dat huis en de grond iets positief moet gebeuren, zodat al de trieste dingen die daar gebeurd zijn toch nog een positieve noot krijgen. Een herdenkingsplaats voor de meisjes is een goed idee denk ik.
|