actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > Thomas More Kempen > Onderwijs
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 29th January 2011, 15:50
Elise.Laureys Elise.Laureys is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Herentals
Posts: 94
Ik ben het volledig eens met mijn medestudenten. Er zitten gewoon té veel studenten in de lerarenopleiding in Vorselaar en daardoor daalt de kwaliteit. Bovendien is het vinden van een stageplaats een zeer moeilijke opdracht, zo blijkt dit schooljaar. Er zijn op dit moment nog altijd studenten die nog geen stageplaats gevonden hebben voor maart en/of mei. Daarnaast zijn er ook heel wat studenten die erg ver moeten rijden om stage te kunnen doen. Lessen voorbereiden vraagt heel wat werk, zeker voor leerkrachten in opleiding. We willen er allemaal voor zorgen dat onze lessen zo goed mogelijk zijn maar als we veel tijd verliezen door in files te staan of omdat we gewoon ver moeten rijden om op onze stageplaats te geraken, verliezen we kostbare tijd.

Ook voor de mentoren wordt de druk hoger. Dan is het logisch dat er heel wat mentoren afhaken en geen stagiairs meer willen begeleiden. Toch vind ik dat iedereen een kans moet krijgen om een fatsoenlijke stageplaats te bekomen. Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden zal worden voor het tekort aan stageplaatsen want zo blijft het alleen maar moeilijker worden voor studenten, mentoren én docenten. We mogen immers niet vergeten dat ook de docenten hier hinder van ondervinden. Zij moeten veel grotere afstanden afleggen en kunnen de studenten maar één of twee keer bezoeken tijdens hun stage.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:40.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.