![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Mannen zou jij de mannelijke pil innemen? Vrouwen: vertrouw jij je man ermee? | |||
Als man zou ik de pil innemen want... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 21.74% |
De mannelijke pil? Van mijn 'jongens' blijven ze af... |
5 | 21.74% |
Als vrouw vertrouw ik volledig op mijn man want... |
4 | 17.39% |
Mannen met de pil? Ze denken enkel aan hun eigen lol... |
9 | 39.13% |
Stemmers: 23. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
||||
|
||||
Mij goed.. maar dan moek wel op een ander gaan e schatke
![]() HIHI
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() voor diegene die de pil dan terug te duur vinden is da de beste oplossing he ![]() En ik vind ook ni dat de vrouw altijd maar alleen moet dokken voor de pil! De venten mogen ook wel hun bijdrage leven! Zij genieten mee van de sex, dus mogen ze de kosten ook mee-delen! what do you think 'bout that?!
|
||||
|
||||
Hehe.. dan komen we weer tot een andere gesprek ==> zie
"HOE VER ZOU JIJ GAAN" ![]() ![]() Da was maar een grapje ze mie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Snappie??? ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() eigenlijk toch wel schandalig he?!
|
||||
|
||||
ik heb geen lijst gezien maar wel een video op de site van vrt nieuws. En daar kwam de mijn heel schoon in beeld (harmonet) en ik zag ook de Jasmyn en Meliane staan.. Maar hoeveel het nu concreet gaat schelen in prijs weet ik niet.. Het nieuws is nu bezig maar ik heb nog niks gehoord.
|
||||
|
||||
damn
![]() ![]() (ander optie(vriend laten mee betalen) zal wel niet lukken vrees ik ![]()
|
|||
|
|||
Ik gebruik een hele zware (en hele dure, zelfs met korting) pil. Die pil dient niet alleen om veilig te vrijen maar helpt mij ook met enkele andere discrete dingen. Om de 3 maanden laat ik bloed trekken en het blijkt nu dat ik de pil goed verdraag. (na een lange tijd) Moet ik nu misschien weer van pil veranderen? Ik heb er al zoveel miserie mee gehad, en het ging nu juist zo goed.
Waar vind je die lijst met pillen waarop je geen korting meer krijgt. ![]() |