actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th September 2008, 10:17
Ellen Bolckmans's Avatar
Ellen Bolckmans Ellen Bolckmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 65
Ik vraag me af, waarom juist die merken? Het is waar, je ziet best veel dat jongeren die merken kopen. Maar waarom? Omdat hun vrienden het ook kopen? Of omdat het effectief zo een goed merk is?
Het gaat meer naar de richting van een trend zijn denk ik. Iedereen heeft/koopt het dus ik ook... Het zal wel goed zijn.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 25th September 2008, 10:46
Believing Bart Believing Bart is offline
99% leerkracht
 
Geregistreerd op: Oct 2006
Locatie: H'thals
Posts: 691
Coca-Cola is een ijzersterk merk: waarom?

- Omdat het nog een origineel merk is. (Zij zijn begonnen met cola --> Merk op: ze hebben hun merknaam kunnen verlenen aan de productnaam!)

- Omdat ze miljoenen uitgeven aan reclame. (En zich in die reclame richten tot jongeren, kinderen en gezinnen.)

- Omdat ze op grote evenementen steevast sponsoren of Colaatjes uitdelen.

- Omdat ze blijven vernieuwen en daarbij rekening houden met wat leeft: vb. antisuikerrage bij het publiek.


- ...
__________________
Wanneer de zon opkomt, totdat zij ondergaat!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:24.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.