![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
Ik ben het volledig met Jan eens.
Het is zielig dat reclame gemaakt wordt voor producten die weinig of niet verkrijgbaar zijn. Ik hoop dat men zich hierdoor zal realiseren dat deze stunts eigenlijk negatief werken. Zouden de mensen nu niet eerder 'weggejaagd' worden, in plaats van aangetrokken? Als ik keer op keer naar een winkel ga om daar een promotieproduct te halen dat elke keer opnieuw niet meer voorradig is, dan zou ik na verloop van tijd naar een andere winkel gaan om mijn product elders aan te schaffen... |
#2
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad klanten lokken om ze nadien nooit meer terug te zien! Ik kan dit bericht trouwens alleen maar bevestigen. Eind januari gingen wij zelf naar de Lidl vanwege een actie. Wij komen anders nooit in deze warenhuisketen. We gingen echt heel vroeg op de dag dat het product binnenkwam. En wat bleek? Alles was al uitverkocht, zeiden ze. Wij geloofden dit en zijn dus maar terug naar huis gereden. Enkele weken later hoorde mijn mama van iemand dat die omwille van een andere actie naar Lidl was gegaan. Ze was er meteen naartoe gegaan op de dag dat de artikelen verschenen. Een half uur na opening zelfs. Wat bleek weer? Oh ja, de artikelen waren allemaal al de deur uit. Dit was echt bijna onmogelijk ofwel zou Lidl veel te weinig producten hebben aangeschaft. Wij geloven dan ook niet meer in deze acties en wanneer het niet nodig is zullen wij geen aankopen meer doen in deze Lidl. Bij het lezen van dit artikel verscheen er dan ook meteen een 'glimlach' op mijn gezicht. We hadden het al wel verwacht...
|