![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Persoonlijk zit ik niet te wachten op nieuwe verkiezingen. Mocht het zover komen, dan kies ik toch weer voor dezelfde partij. Er zullen ongetwijfeld kiezers zijn die dan maar op iemand anders gaan stemmen omdat ze de situatie beu zijn.
De uitspraak van Sigfried Bracke doet mij wel de wenkbrauwen fronsen. Europa dat zich met ijzeren hand in België zal komen moeien? Economie boven democratie? Wanneer wij dan niets meer in de pap te brokken hebben, gaan wij dan stilaan naar een dictatuur? |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ook nieuwe verkiezingen niets zullen uithalen. De huidig verkozenen moeten gewoon hun verantwoordelijkheid opnemen, vind ik. Iedereen moet water bij de wijn doen en zoveel te harder de standpunten uit elkaar liggen (wat nu echt het geval is tussen PS en NV-A) zoveel te meer water moet erbij gedaan worden lang beide kanten. Maar blijkbaar lukt dat onze politici niet. Ik begrijp het niet. Terwijl ons land sociaaleconomisch achteruit boert, er steeds meer armen zijn, asielzoekers op straat moeten leven, het klimaat opwarmt,... kiest men toch voor stilstand door maar niet tot een oplossing te (willen?) komen.
|