8th July 2009, 09:34
|
 |
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
ander thema's over heksen, geesten, vampieren, occultisme, ... worden gewoon verwijderd en herwerkt...
|
Waar staan die '...' voor? Jullie gaan toch niet de hele fantasiewereld van kinderen weghalen? Dat je met Halloween niet meedoet begrijp ik ook volkomen - hoewel de kinderen dat altijd wel een erg leuk thema vinden volgens mijn vriendin -, maar met heksen en spoken is toch niets mis? Geen prentenboeken van Lotje de heks? Die vind ik zelfs leuk om te lezen
En wordt Roald Dahl dan in de lagere school ook genegeerd?
Hoeveel inschrijvingen heb je al?
Je zegt dat jullie school gratis is. Waar haal je dan het geld voor al het materiaal? En zijn andere lagere scholen dan niet gratis?
Heb jij trouwens niet voor SO gestudeerd ipv LO? Ik vermoed dat er nog geen 2de of 3de graad zal zijn in de school, dus denk je dat je dat gaat kunnen?
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|