Enkele post bekijken
Oud 29th September 2010, 19:56
Jynthe's Avatar
Jynthe Jynthe is offline
Jynthe.Stabel

Persoonlijk vind ik het schandalig dat ouders niet zouden mogen weten wat jongeren doen op het internet, met name facebook. Een van de vele netwerksites waardoor je serieus in de problemen kan komen bij naïef handelen.

Zolang je niets verkeerd doet, is er toch niets wat je ouders niet mogen lezen? Is er dan toch iets wat je echt privé wenst te houden, kan je altijd nog een persoonlijk berichtje naar de persoon in kwestie sturen!

Ook je ouders niet tussen je talloze (wellicht onbekende...) vrienden willen hebben staan is voor mij klinkklare onzin. Verdienen de mensen die ons jarenlang hebben verzorgd en begeleid dan niet wat meer respect dan dat je je voor hen schaamt, en hen in het slechtste geval ook nog blokkeert?!?

Als er vanaf het begin redelijke afspraken worden gemaakt én als er een wederzijds vertrouwen is tussen ouder en kind ben ik ervan overtuigd dat ma of pa geen zinloze commentaartjes zullen posten.
Zo zou het in elk geval in mijn gezin toch zijn. Mijn ouders weten dat ik slim genoeg ben om geen onbezonnen dingen te doen en dat de verantwoordelijkheidszin zeker aanwezig is.
Misschien is dit verschillend van gezin tot gezin, maar dat was in elk geval mijn mening over deze kwestie.
Met citaat antwoorden