Enkele post bekijken
Oud 9th May 2014, 22:05
l*tte.demeulder l*tte.demeulder is offline
Registered User

Ik moet toegeven dat ik dit ook al gemerkt heb bij vrienden en familie. Jongeren gaan steeds later voor hun rijbewijs. En ergens begrijp ik dit niet goed. Sinds dat ik mijn rijbewijs heb behaald op mijn 18de kan ik niet meer zonder. Ik rijd met de auto naar school en ik kan overal geraken. Voordat ik mijn rijbewijs had was ik altijd afhankelijk van mijn ouders of vrienden. Ik vond dit verschrikkelijk. Dus ik ben zo snel mogelijk mijn rijbewijs gaan halen. Deze mening delen ook vele van mijn vrienden. Vanaf dat je u rijbewijs hebt behaald, kan je niet meer zonder. Natuurlijk heb je ook veel mogelijkheden met het openbaar vervoer of een taxi. Dit zijn middelen waardoor je ook bijna overal kan geraken en je nog een praatje kan slaan op de bus. Je let niet zo hard op een eventuele file waardoor je minder gestrest bent. Beide opties hebben zowel voor- en nadelen. De grote doorslag zie je volgens mij terug in het kostenplaatje. Met de auto heb je vaak veel meer kosten dan met het openbaar vervoer.
Met citaat antwoorden